Da jeg gikk fra grafisk til IT i 2018 innså jeg at i løpet av ti år hadde forklart kunder alt mulig som enten:
- det ikke var forventet at de kunne
- de ikke brydde seg om
- de ikke hadde fått info om, som de skulle hatt
- de hadde ventet for lenge med å spørre om
Derfor ville jeg lage noe som folk kunne ha nytte av, som kunne gjøre terskelen lavere for å enten oppnå bedre resultater på egenhånd eller bare ta kontakt med et trykkeri. Også kan det hende at jeg må slå opp her selv før eller siden.
Jeg jobbet som designer, og hadde mye direkte kontakt med kundene. De faste kom direkte til meg – jeg forklarte, koordinerte, anbefalte, korrigerte, maste, og en og annen sjelden gang var jeg involvert i selve produksjonen. Felles for veldig mange var et stort informasjonsbehov. Informasjon som tas for gitt når man sitter med det hver dag, men som er alt annet enn selvsagt for de som er innom en gang i måneden, året eller tiåret.
God informasjon er god service.
Trykke.no er ikke tilknyttet noe trykkeri, men anbefaler at du bruker ditt nærmeste og beste.
Trykke.no har ingen koblinger til annonseinnholdet.
Kontakt: Send e-post